متن آهنگ

متن آهنگ جدید

تکست آهنگ

آموزش برنامه نویسی

فیلم/افشاگری امیر حسین کریمی از پشت پرده شبکه من و تو

خانه | تماس با ما
کد تبلیغات بالا
تبلیغات
مطالب تصادفی
لینک دوستان
کدهای اختصاصی
تبلیغات
بازدید : 725 | تاریخ : سه شنبه 13 بهمن 1394 زمان : 12:51 | نویسنده : س م م | نظرات (0)

فیلم/افشاگری امیر حسین کریمی از پشت پرده شبکه من و تو

افشاگری امیرحسین از من و تو و آکادمی گوگوش

افشاگری امیرحسین آکادمی در باره شبکه منوتو (فیلم و عکس)

افشاگری امیرحسین آکادمی گوگوش از من و تو,امیرحسین آکادمی,افشاگری امیرحسین از پشت پرده شبکه من و تو,ماجرای امیرحسین کریمی شبکه من و تو,امیرحسین آکادمی گوگوش,امیرحسین کریمی کیست,افشاگری امیرحسین از من و تو و آکادمی گوگوش,پشت پرده دست های آکادمی گوگوش و انتخاب آرمیتا,افشاگری از شبکه انگلیسی manoto

 

امیر حسین آکادمی هم افشاگری کرد

امیرحسین کریمی چهره شناخته شده ای آکادمی گوگوش شبکه من و تو،او که با حضور در برنامه این شبکه جز افراد نهایی منتخب در این برنامه بود،حالا بعد از چندین سال تصمیم گرفته از پشت پرده این برنامه افشاگری کند

 

همین چند روز پیش نیز یکی از شرکت کنندگاه برنامه استیج این شبکه ضداخلاقی از دست های پشت پرده افراد در این برنامه گفت،که با آبروریزی گسترده این شبکه ماهواری همراه بود

 

(ماجرای سولماز را از اینجا ببینید)

 

افشاگری امیرحسین آکادمی گوگوش از من و تو,امیرحسین آکادمی,افشاگری امیرحسین از پشت پرده شبکه من و تو,ماجرای امیرحسین کریمی شبکه من و تو,امیرحسین آکادمی گوگوش,امیرحسین کریمی کیست,افشاگری امیرحسین از من و تو و آکادمی گوگوش,پشت پرده دست های آکادمی گوگوش و انتخاب آرمیتا,افشاگری از شبکه انگلیسی manoto

 

امیرحسین در بخش اول این گفتگو از شنود حرفهایش در اتاق هتل تا قرار داد های مشکوک و امضا های گرفته شده ازش می گوید تا از عوامل انگلیسی پشت پرده این شبکه و محافظانی که حتی اجازه نمیداد تنهایی به دسشویی بروند !!

 

امیرحسین که چندی پیش خبر مجوز خوانندگی و کنسرتش به گوش میرسد اما خیلی زود این خبر تکذیب شد

 

دانلود با لینک مستقیم

نکته:برای دانلود کلیک راست و گزینه Save link As رو بزنید

 

امیرحسین ۲۸ ساله و سالهای ساکن نروژ بوده است و در حال حاضر در ایران سکونت دارد,او قرار است از آرمیتا و نحوی انتخاب او نیز افشاگری کند که ویدیو آن هم فردا همینجا قرار میگیرد


لایک شما به این مطلب


برچسب ها : امیرحسین آکادمی من و تو در رابطه با پشت پرده این شبکه افشاگری می‌کند , فیلم/افشاگری امیر حسین کریمی از پشت پرده شبکه من و تو , ماجرای افشاگری امیرحسین آکادمی گوگوش از من و تو , ماجرای تجاوز جنسی تیام به روشنا هنرجوی آکادمی گوگوش , افشاگری امیرحسین آکادمی در باره شبکه منوتو (فیلم و عکس) , عکس های امیر حسین خواننده اکادمی گوگوش , علت افشاگری امیرحسین از استیج , افشاگری امیرحسین از استیج من و تو , فیلم: افشاگری امیرحسین از آکادمی من و تو , افشاگری امیرحسین از من و تو و آکادمی گوگوش , افشاگری امیرحسین , دانلود فیلم افشاگری امیرحسین خواننده اکادمی ,
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
مطالب پربازدید
آمار مطالب
کل مطالب : 158
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 136
باردید دیروز : 109
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 2,822
بازدید سال : 12,436
بازدید کلی : 314,817
آرشیو
خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
تبلیغات