متن آهنگ

متن آهنگ جدید

تکست آهنگ

آموزش برنامه نویسی

ماجرای سولماز در من و تو

خانه | تماس با ما
کد تبلیغات بالا
تبلیغات
مطالب تصادفی
لینک دوستان
کدهای اختصاصی
تبلیغات
بازدید : 1098 | تاریخ : سه شنبه 13 بهمن 1394 زمان : 12:51 | نویسنده : س م م | نظرات (0)

علت انصراف سولماز از برنامه استیج ؟

اتفاقات عجیب در قسمت ۹ بهمن که باعث انصراف سولماز از استیج شد

حواشی برنامه استیج شبکه منو تو که باعث انصراف سولماز از استیج شد

آیا فساد گفته شده در رسانه های ایران در شبکه ضد انقلاب من و تو …


ماجرای سولماز در من و تو,دلیل عدم اجرای سولماز در استیج من و تو,پشت پرده عدم اجرای سولماز در استیج,رسوایی در برنامه استیج من و تو,پیشنهد غیراخلاقی در استیح من و تو,سولماز استیج,سولماز منوتو,سولماز stage,سولماز پیمانی در استیج,جنجال و ابرو ریزی شبکه من و تو برنامه stage,هاشیه سولماز در استیج منوتو,s,glhc nv lk,j

 

 

علت انصراف سولماز از برنامه استیج ؟

شبکه ماهواره ای ضد انقلاب فارسی زبان منو تو تی وی مدتی است برنامه ای را تحت عنوان استیج آغاز کرده است که در قسمتی که ۹ بهمن پخش شد یکی از شرکت کنندگان به نام سولماز که شاید از رقبا هم بهتر اجرا میکرد به نظر داوران به علت اتفاقات پشت پرده ی این مسابقه در روی صحنه حاضر شد و در برابر تعجب همگان دست به کار عجیبی در روی صحنه زد و از خواندن ترانه صرف نظر کرد . چندی پیش رسانه های ایران خبر از فساد در این شبکه را داده بودند ولی با این اتفاق این خبر جدی تر شد .

 

در برنامه زنده مسابقه خوانندگی من و تو  با نام استیج شرکت کننده ای بنام سولماز در پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقات که پشت پرده هست انتقاد کرد و صحنه را ترک کرد.
 
این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر حرفه ایی بودن متهم کردند.پیش از این هم این بارها خبر هایی از حواشی و جنجال های غیر اخلاقی از رفتار عوامل و کارمندان این شبکه ضد فرهنگی در رسانه ها منعکس شده بود اما این بار به قدری آش شور شد که این شبکه نتوانست به طور کامل این بی آبرویی را سانسور کند.
 
سولماز در شبکه اجتماعی خود گفت : خیلی از حرف هارو نمیشه گفتTتو زندگی از هیچ کس نترسیدم  …

لایک شما به این مطلب


برچسب ها : ماجرای سولماز در من و تو , علت انصراف سولماز از برنامه استیج ؟ , ماجرای حذف سلماز در استیج , علت ترک سولماز از برنامه استیج , پشت صحنه ماجرای سولماز Stage Manoto , رسوایی در برنامه استیج من و تو و ماجرای سولماز در من و تو , استیج من و تو سلماز , رسوایی چند باره برای شبکه من و تو / پشت صحنه هایی از جنس , پشت پرده استیج شبکه من و تو سولماز , کلیپ افشاگری سلماز درباره شبکه من و تو در برنامه زنده استیج , رسوایی اخلاقی برنامه استیج شبکه منو تو سولماز , رسوایی شبکه «من و تو» با اعتراض در برنامه آوازخوانی! , داوران برنامه استيج شبکه من و تو , برنامه من و تو که مجری گریه کرد استیج ,
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
مطالب پربازدید
آمار مطالب
کل مطالب : 158
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 160
باردید دیروز : 109
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 2,846
بازدید سال : 12,460
بازدید کلی : 314,841
آرشیو
خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
تبلیغات